Hotelschoonmaak

In hotels is het altijd een komen en gaan van mensen. En dit laat het nodige vuil achter. Als hotelier wil je dat je gasten de beste ervaring krijgen, zodat ze tevreden het hotel verlaten na een bezoek. Eén van de belangrijkste eisen die gasten stellen aan een hotelkamer is de hygiëne. Zorgeloos opstaan in een schone kamer is wat ze zoeken. Actief Cleaning Services wil graag bijdragen aan het creëren van verzorgde en schone hotels. Met onze professionele hotelschoonmaak zorgen we er samen voor dat jouw gasten en ervaring krijgen die niet is te evenaren!

Of bel ons direct op +31 416 671 720

Offerte aanvragen

Vraag geheel vrijblijvend een offerte aan voor onze professionele schoonmaakdiensten.

Offerte
Meerkeuze *

Waarom is de schoonmaak van hotels belangrijk?

Hotelgasten betalen voor een goede ervaring en een schone kamer. Als hotel kun je jezelf onderscheiden door een ultieme service, ervaring en hygiëne te bieden. Slaag je hierin? Dan is de kans groot dat mond-op-mond reclame zich verspreidt en groeit het vertrouwen in jouw hotel. Dit brengt natuurlijk ook de financiële voordelen met zich mee. Actief Cleaning Services heeft ervaren schoonmakers in dienst die professioneel en bovenal discreet te werk gaan. Tijdens het schoonmaken van hotels letten we op de details. Want juist de kleine dingen maken het verschil. Hotelschoonmaak tot in de puntjes, daar kunnen jij en jouw gasten op rekenen.

Schoonmaak hotelkamers uitbesteden voor minder zorgen

Als hotelier moet je rekening houden met veel aspecten, hotelschoonmaak is slechts een onderdeel van het totaalplaatje. Het kan de nodige zorgen en stress met zich meebrengen. We nemen graag wat van deze zorgen weg. Zo kunnen we het complete schoonmaakproces overnemen en uitstippelen. Samen met jou stellen we een duidelijke planning op afgestemd op de kamerbezetting. We kunnen gekwalificeerd en betrouwbaar personeel inzetten met ruime ervaring binnen het vak. Voor de schoonmaak van hotelkamers maken wij gebruik van duurzame én onschadelijke schoonmaakmiddelen. Hierdoor word je hotel heerlijk schoon en belasten we het milieu zo min mogelijk.

Onze werkzaamheden kunnen dagelijks of periodiek uitgevoerd worden. Wat deze werkzaamheden zoal zijn?

  • Glasbewassing: Glasbewassing door Actief Cleaning Services maakt de ramen van iedere kamer blinkend schoon. Halfjaarlijkse of jaarlijkse schoonmaak is voldoende. Dit kunnen we meenemen bij de periodieke werkzaamheden.
  • Gevelreiniging: De ramen van je hotel worden snel vies door diverse mossen en roet. Niet nodig? Vergeet niet dat hotelgasten vaak genieten van het mooie uitzicht. Zonde als de aanslag het zicht belemmert. Ziet het er niet goed uit? Dan kan dit een negatieve invloed hebben op de ervaring.
  • Dagelijkse schoonmaakwerkzaamheden: Dagelijkse hotelschoonmaakwerkzaamheden kan je zonder zorgen overlaten aan ons. We stellen een logische planning op. Uiteraard in samenspraak met jou. Onder dagelijkse of regelmatige werkzaamheden verstaan we het stofzuigen van de vloeren, reinigen van het sanitair en schoonmaken van de kamers, lobby, receptie en toiletten.
  • Periodieke schoonmaak of reiniging: Af en toe is het ook nodig om grondiger alles schoon te maken in het hotel. Tijdens periodieke schoonmaak maken we tapijten grondig schoon, reinigen we afzuiginstallaties en wassen we ramen.

Hospitality is de belangrijkste pijler in onze services

Naast dat onze hotelschoonmakers zorgvuldig te werk gaan, zijn ze bovendien erg gastvrij en makkelijk in de omgang. Hospitality en een servicegerichte aanpak staan bij ons centraal. We willen een uitstekende service bieden waarbij er tussen schoonmaker en gasten een vriendelijk contact ontstaat. Op deze manier voelen de gasten zich op hun gemak en thuis in een schone omgeving. Voor jouw gasten zetten we graag dat stapje extra. We gaan pas weg als jij en jouw bezoekers tevreden zijn.

Schakel de diensten van Actief Cleaning Services in

Interesse in een of meerdere diensten van Actief Cleaning Services? Neem dan contact met ons op. Dat kan al eenvoudig via ons online contactformulier. We horen graag hoe onze services jouw hotel kunnen ondersteunen. Om een goede inschatting te maken van de werkzaamheden komen we langs op locatie. Vervolgens stellen we offerte op maat op. Ga je akkoord? In samenspraak stellen we de schoonmaakplanning op en kunnen we van start.