Verzorgingshuizen schoonmaak

Als zorginstelling of woningcorporatie is het belangrijk dat de verzorgingshuizen waar je cliënten wonen, tijdig en regelmatig worden schoongemaakt. Op plekken waar mensen leven en wonen, wordt het immers sneller vies. De schoonmaak van verzorgingshuizen is bovendien noodzakelijk omdat op een relatief klein oppervlakte veel mensen bijeen zijn, samenkomen en activiteiten ondernemen. Ziektes en bacteriën verspreiden zich hierdoor sneller. Zeker ouderen en hulpbehoevenden zijn hiervoor vatbaar. Een daadkrachtige, regelmatige schoonmaak van verzorgingshuizen is dus nodig. Bovendien is het voor de cliënten of bewoners fijner om in een goed onderhouden en net verzorgingshuis te leven. Wil je meer weten hoe wij de schoonmaak van verzorgingshuizen aanpakken? Lees hieronder meer.

Of bel ons direct op +31 416 671 720

Offerte aanvragen

Vraag geheel vrijblijvend een offerte aan voor onze professionele schoonmaakdiensten.

Offerte
Meerkeuze *

Schoonmaak verzorgingshuizen door specialisten

Het schoonmaken van verzorgingshuizen vraagt om een nauwkeurige en specialistische aanpak. Onze mensen beschikken hiervoor over de juiste training en diploma’s. Om de vloeren, muren, interieurs of ramen van het verzorgingshuis schoon te maken hebben zij speciale cursussen gevolgd. Hierdoor ben jij als klant verzekerd van een professionele schoonmaak van het verzorgingshuis. Daarnaast kunnen onze schoonmaakspecialisten breed worden ingezet. Zo is het mogelijk om verschillend schoonmaakwerk voor verzorgingshuizen door ons te laten uitvoeren. Benieuwd? Hieronder zetten we een aantal van onze frequente klussen op een rij.

Wat verstaan we onder de schoonmaak van verzorgingshuizen?

De schoonmaak van verzorgingshuizen is erg divers. Wij gebruiken dan ook verschillende middelen en apparatuur of gereedschap. Dit verstaan wij onder andere onder onze schoonmaakwerkzaamheden van verzorgingshuizen:

  • Regulier en periodiek schoonmaakwerk: Onder reguliere schoonmaak van verzorgingshuizen vallen de dagelijkse reinigingsklussen. Denk aan het afdoen van sanitair, het dweilen van vloeren maar ook het schoonmaken van gemeenschappelijke ruimtes en keukens. Flexibiliteit en openheid zijn daarin kenmerkend voor ons werk. We denken graag met je mee om aan een flexibele, heldere planning te werken.
  • Gevelreiniging: Voor zowel de werknemers als bewoners is het belangrijk dat zij in een locatie wonen en werken met uitstraling. Gevels dragen hier veel aan bij, maar zijn wel vatbaar voor vuil, vocht en groene aanslag. Door een of meerdere keren per jaar de gevel goed te laten reinigen, knapt je locatie weer flink op!
  • Glasbewassing: Bij de schoonmaak van verzorgingshuizen hoort het wassen van de ramen. Verzorgingshuizen hebben doorgaans een flink aantal ramen. Zowel de bewoner als de werknemers willen natuurlijk in een goed verlichte, maar ook schone ruimte met helder glas werken. Glasbewassing kan, op afspraak, een of meerdere keren per jaar uitgevoerd worden.
  • Vloeronderhoud: In veel verzorgingshuizen liggen duurzame en egale vloeren. Toch kunnen hier ook stof en vuil zich verzamelen. Actief Cleaning Services weet met verschillende type vloeren raad. Zo kun je ons inschakelen voor een tapijtreiniging, maar weten wij ook (natuur)stenen of linoleumvloeren weer zo goed als nieuw schoon te maken.

Vertrouwen

Als schoonmaakbedrijf in een verzorgings- of verpleeghuis is niet alleen de zakelijke kant van ons werk belangrijk. Schoonmakers, zeker als zij regelmatig bij de cliënten over de vloer komen, worden vaak liefdevol ontvangen door de bewoners. Hierdoor ontstaat er een band tussen schoonmaker en cliënt. Een goede verstandhouding tussen de bewoner en schoonmaakkracht is belangrijk om ons werk goed uit te voeren en waardering te krijgen voor ons werk, maar ook om te weten waar dingen beter kunnen. Actief Cleaning Services koestert deze vertrouwensband. Op die manier ontstaat een heldere, maar vooral ook persoonlijke manier van communiceren en weet jij als instelling meteen waar je aan toe bent. Bovendien zijn de lijntjes met ons management kort en weet je precies bij wie je moet zijn als vragen of opmerkingen hebt.

Onze service inschakelen? Neem contact op!

Wil jij gebruikmaken van een of meerdere van onze diensten? Aarzel niet en neem vandaag nog contact met ons op. Wij gaan graag met je in gesprek om te kijken naar de mogelijkheden. Mogen wij voor jou aan de slag? Dan nemen we altijd graag eerst een kijkje bij het verzorgingshuis. Op die manier kunnen we een indicatie maken van de werkzaamheden, alsmede de bijzonderheden die van onze medewerkers verwacht worden. Aan de hand van deze indicatie stellen we een overzichtelijke offerte op. Wil je meer weten of informatie over onze service? Vul dan hier het online contactformulier in, bel ons op 0416 – 67 17 20 of stuur een mail naar Info@actief-cleaningservices.nl.